אז מה חדש? חוגגות שלוש שנים למותג מוצרי שיער MY CURLY WAY!

שרונה כהן | דצמבר 13, 2022

שלוש שנים בדיוק חלפו מאז שאוריין פז, מנהלת קהילת מתולתלות השיקה לראשונה את המוצרי הדגל שלה. המוצרים נמכרים בהצלחה למתולתלות בישראל, ברחבי אירופה ולאחרונה אף החלו להימכר באמזון. לכבוד המאורע, ערכנו לאוריין ראיון בהפתעה!

מי אתן My Curly Way?

אוריין פז הקימה את קבוצת מתולתלות ב2015 בגלל שרצתה לשתף, להתייעץ ולהבין יותר לעומק את השיער המתולתל שלה. מתחילת שנות קיום הקהילה, היא חקרה את תחום השיער בדגש על תלתלים, למדה את הכימיה של השיער, בחנה מה מזיק, מה תורם ומה נכון לשיער שלה.

לאחר שאוריין ניסתה את כל המוצרים האפשריים למתולתלות, החליטה לעזוב את הקריירה המבטיחה בהייטק ולפתח לבד מוצרים על טהרת ה-CG, כאלו שבאמת ייטבו עם השיער המתולתל לטווח ארוך ויתאימו למזג אוויר הים תיכוני בישראל. היא החלה לשאול את חברות הקהילה איזה מוצרים חסרים להן ומה ירצו שהיא תפתח, וכבר בשלב זה הבינה שקל זה לא הולך להיות.

לאחר שנתיים של בדיקות רבות על נשים עם מגוון של סוגי שיער מתולתל, התאמות של רכיבים ואישורים של משרד הבריאות השיקה אוריין את המותג שלה בדצמבר 2019:




המוצרים של אוריין

אוריין השיקה את המותג שלה, תחילה עם שני מוצרים בלבד Curl On ו-Curl My World

קרם מגדיר תלתלים וג'ל לפיסול התלתלים – הקרם תכליתו להעניק לחות לשיער וג'ל תפקידו לעצב את התלתלים ולהדק אותם יותר.

בהמשך הוציאה את מסיכת המלפפונים (CurlySpa) המדמה תחושה של ספא וגם בכיף יכולה להחליף שימוש יומיומי במרכך.

מוצרים נוספים שפותחו בהמשך הם שמפו עדין לתלתלים Clearly Curly, שמותאם במיוחד למי שרוצה חפיפה עדינה ללא סולפטים (רכיב נפוץ בעיקר בשמפו) אשר מותיר את השיער נעים ממש. בושם RIN המתפקד גם כסרום, והמוצר האחרון שיצא והמאוד מבוקש הוא הCurlStrong שהוא ג'ל חזק לתלתלים, עוצמתו גבוהה במיוחד ומיועד למי שרוצה אחיזה חזקה יותר של תלתלים ולרווח יותר את ימי חפיפה.

גם בתחום האקססוריז ניתן למצוא פריטים ייחודיים של My Curly Way כמו מברשות, מסרקים, מגבות ועוד.

"אני רוצה לשנות מציאות של ילדות ונערות בטיקטוק שרואות רק החלקות שיער"

אוריין מזל טוב! שלוש שנים, זה מטורף! איך את מרגישה?

"אני מרגישה שהילדה הבת 12 שבי, זו שהתכסחה עם התלתלים שלה, הייתה גאה בי מאוד עכשיו".

ספרי לנו, מה הדבר הכי משמח שקרה לך בשלוש שנים האחרונות?

"ילדתי את בתי שלמעשה מסמלת עבורי תמיד גם את לידתם של המוצרים. עדיין לא ברור לי איך הרמתי הפקת יום צילומים למוצרים עם בטן של חודש תשיעי".

מסקרן מאוד לשמוע איך הגית את השמות למוצרים? הם פשוט גאוניים!

"תודה. למעט הבושם שקרוי על שם בתי, את כל שאר השמות פשוט גלגלתי בראש, אני אוהבת שמות ייחודיים. זה מותג תוסס וקופצני ממש כמו התלתלים שלנו, וחשבתי מה התחושה שאני בעצמי רוצה לקבל מכל מוצר עוד לפני שאני בכלל משתמשת בו".

המוצרים של אוריין – My Curly Way

מה היה הקושי הכי גדול שלך בפיתוח המוצרים?

"ניתוח הפידבקים מהנסייניות המתולתלות שלנו ללא ספק. כל מוצר נבדק ע"י הרבה נסייניות שנתנו פידבקים אחרי שהתנסו במוצרים. ולאחר מכן שיניתי את הפורמולות בהתאם לפידבקים וכך פעם אחר פעם עד שהגענו לפורמולות מנצחות. מאחר ולכל אחת סוג תלתלים שונה, והבדיקה נעשית בתנאים ביתיים שונים, כמו גם צורות עיצוב שונות ומטרות שונות לכל אחת, זה היה קשה לבודד את מה באמת עובד טוב לכל אחת ומה לא, מה שגרם ועדיין גורם לתהליך הפיתוח של כל מוצר להמשך הרבה זמן".

כל הפרזנטוריות והפרזנטורים הן חברות וחברי קהילה. צילום: ענת גבע שרון

איך זה לנהל עסק בישראל לגמרי לבד?

"לא פשוט, כי מצד אחד יש פה המון המון עלויות שהיריעה קצרה מלכתוב אותן, ומצד שני יש קהילה גדולה שאני מחויבת אליה ולביקורתיות שלה על כל רבדיה. ובסופו של דבר כדי להתקיים חייבים גם להרוויח. זה מעמיד אותי לא פעם בתחושה של בין הפטיש לסדן. אבל אני מקווה וגם יודעת שאיכות המוצרים מדברת בפני עצמה כאן".

האם יש דבר שהיית משנה בדרך?

"לא. מכל צעד ושעל למדתי וזה מה שהביא את המותג למה שהוא היום, אין קיצורי דרך".

איך החלטת פשוט לקום ולעזוב הכל זה לא מפחיד?

"הבשלתי לכדי זה. זה לא ביום אחד. כשעזבתי את ההייטק הרגשתי שזה אמנם סיכון אבל הייתי שלמה מאוד עם ההחלטה שלי".

מהם הקשיים שאת חווה שלקוחות שלך אינם מודעות ומודעים אליהם?

"יש המון דברים שהייתי רוצה לייצר, אבל זה מורכב, כל מוצר הוא מלאכת מחשבת של הרבה גורמים. לפעמים יש מקרים שאני נורא רוצה לייצר משהו שהוא לא משתלם כלכלית. וזה נכון שאפשר לתמחר גבוה יותר, אבל אני לא רוצה, יש דברים שאני שאני לא הייתי קונה את זה בסכום הזה אז אני מעדיפה כבר לוותר ולא לייצר מלכתחילה. אני לא חברה עם תקציבי ענק לפרסום שיכולה לקדם דרך ידוענים עם מאות אלפי עוקבים ובכך למתג את המוצר כשווה גם כשהוא יקר מאוד, סומכת על הלקוחות שלנו שימליצו מפה לאוזן".

מה הדבר שהיית מייעצת למישהי בתחילת הדרך העסקית שלה?

"לוודא שיש לך באמת תשוקה לזה. כי לא תוכלי להתמיד במשהו שאין לך תשוקה אמיתית אליו".

יום הולדת 3 לMy Curly Way

האם אחרי שלוש שנים את מסופקת לאן שהגעת?

"תמיד אפשר יותר, אבל אני שמחה בחלקי".

ולסיכום, לאן את עוד רוצה להגיע?

"אני רוצה לשנות את המציאות של ילדות ונערות שרואות בטיקטוק רק החלקות שיער ובטוחות שהן צריכות להשטיח או להחליק את השיער על מנת להרגיש שייכות לתרבות סביבן". אוריין נמצאת גם בטיקטוק במטרה לחולל את השינוי בתפיסת אידיאל היופי גם שם.

אה ויש גם הטבות!

אם כבר יום הולדת, אז מתנות! עד ה15/12/2022 תוכלו ברכישת מוצרים מעל 300 שקלים לקבל את הבושם RIN מתנה (בנפח 15 מ"ל) ומעל 400 שקלים תקבלו גם שמפו עדין לתלתלים 300 מ"ל במתנה! שווה או מה? המלצה שלנו אם החמצתן את ההטבות, תירשמו לניוזלטר שלהן ואת ההטבה הבאה בוודאות לא תפספסו😊