השיער הוא הכתר על הראש וכך צריך להתייחס אליו

מיכל כהן | נובמבר 29, 2015

כשעשינו שיתוף פעולה עם עדנה בריל במהלכו חברות הקהילה שלנו זכו להתנסות במוצרים חדשים ולחוות את דעתן, הרגשנו כי מאחורי כל מוצר ארוז היטב עומד לב רחב וסיפור מעניין. הכירו את בעליה של חברת "אמרלד מוצרי טיפוח נבחרים"

עדנה בריל

עדנה בריל, 60, מאשדוד, אמא לשלושה בנים וסבתא לשלושה נכדים. ילידת אירן, עלתה לישראל בשנות השישים. עדנה החלה את דרכה בשיווק מוצרי טיפוח אחרי שיצאה לפנסיה רפואית לאחר תאונת דרכים ואז לדבריה, נתנה דרור לחלק האומנותי שבה.

"כבר מילדות פיתחתי רגישות מאד גבוהה לשמירה וטיפוח השיער בעקבות חוויה קשה שעברתי בילדותי. אחיותיי הגדולות משתייכות לחולי גזזת בעקבות ריסוס שהיה נהוג בשנים אלו לעולים מארצות מזרח. אמנם אני לא רוססתי כי הייתי ילדה קטנה אבל עד היום החוויה מלווה אותי." מספרת עדנה.

"אמרלד מוצרי טיפוח נבחרים" משווקת מגוון רחב של מוצרים לשיער ולגוף. חלק מהמוצרים הינם מוצרים המיועדים ליצוא וחלקם הינו פיתוח פורמולות של כימאים פרטיים אשר פנו אליהם ישירות או שיצרו עמם קשר לפיתוח מוצר ספציפי עבור לקוחה.




כל המוצרים נבדקים על ידי עדנה עצמה. היא אף מסתייעת בנסייניות בכדי לבסס חוות דעת אמיתית על המוצר לפיה המוצר עובר שינוי (מרקם, צבע, ריח, ריכוז ועוד) לפני שיווקו הסופי ללקוח "רק אחרי שאנחנו מגיעים למוצר מושלם הוא נכנס לנבחרת שאני משווקת" מדגישה עדנה.

אחת המסיכות אשר פותחה במיוחד ללקוחה אשר עברה טיפול כימי שהרס את שיערה, Anat & Chen ניתנה מסכה לשיער, חברת "אמרלד"להתנסות למספר חברות בקהילת "מתולתלות" הישראלית. "שינינו את הצבע של המסיכה" סיפרה לי עדנה כאשר התגובות החלו לזרום. טלי אייזנברג, אחת הנסייניות סיפרה כי בשילוב חומרי טיפוח לשיער, השיער "היה יפה יחסית לבדרך כלל". שני ביטון נסיינית נוספת סיפרה כי "המסכה שקיבלתי חלומית לא להאמין איזה שינויים היא עשתה לי בכלום זמן פשוט תודה רבה רבה. השיער פשוט מהחפיפה הראשונה נהייה חיי נושם מגע של משי". קרן-אור אברהם, שיתפה אותי בהתייחסות של עדנה אשר הסבירה לה בסבלנות על השימוש במוצר. לדבריה, המסיכה הייתה נעימה עם מרקם עדין וכייפי והפכה את השיער לכזה, אך לא הרגישה שינוי בהשוואה למסיכות אחרות.

 

במקביל לפעילותה במסגרת "אמרלד מוצרי טיפוח נבחרים" יזמה והקימה עדנה את "דייט אמא ובת" הבא לתת מענה וכלים לאם ולמתבגרת. "אימי עליה השלום אמרה לי פעם משפט ואני משתמשת בו בהרצאות שלי: "השיער הוא הכתר על הראש וכך צריך להתייחס אליו". מספרת עדנה. במסגרת מפגשים אלו מקנה עדנה לאמהות ולמתבגרות, בין השאר, כלים לטיפוח השיער ולא פעם זכתה לתגובות "בזכותך הבת שלי הפסיקה לגהץ את השיער".

 

פרטים על אמרלד תוכלו למצוא כאן

 

לפנייה לכותבת הכתבה: מיכל כהןmikco83@gmail.com